ماه غریبستان

وبلاگ شخصی محمد فارسی

ماه غریبستان

وبلاگ شخصی محمد فارسی

نظر خواهی

از همه دوستانی که با دیدن وبلاگم مرا خوشحال میکنند سپاسگذارم.لطفا با انتقادها و پیشنهاد هایتان مرا در این امر کمک کنید.دست همه شما درد نکند.

مرغ مهاجر

زندگی رسم غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد

برگ اول زندگی

زندگی زیباست.این جمله ای است که همیشه میشنویم.اما آیا واقعا اینگونه است؟زندگی برای من یک روال روزمرگی دارد بدون هیچ اتفاق جدیدی که در آن رخ دهد.از زندگی فقط نفس کشیدنش را یاد گرفته ام.بارها خواستم که تغییر دهم.ولی این زندگی بود که مرا تغییر داد.چه روزهایی در تنهایی خودم ماندم.فکر کردم.به گذشته ام…به اکنون و به آینده ای که نمیدانم چه می شود.وسهم من از این زندگی تنها …بگزارید کمی برایتان بیشتر بگویم.عشق تنها معجزه ای بود که در زندگی من روی داد.ولی برایم نماند.من می خواستم بمانم.ولی ...نمی دانید چقدر زیباست.حتما تا بحال عاشق شده اید. چشم به راه بودن… ضربان قلب بالا…دلشوره…احساس آرامش…دوست داشتن…اینها بهترین لحظات من بودند.حاظرم برای تکرار هر کدام زندگیم را بدهم!اغراق نمی کنم.کاش میشد…و باز هم تکرار این جمله که زندگی زیباست.آیا واقعا زندگی زیباست؟

اولین پیام

آنتوان برت:اولین طلیعه عشق آخرین تابش عقل است!

لرد بایرون:عشق مرد قسمتی از زندگی او و عشق زن همه زندگی اوست.

سلام

سلام به همه دوستان.