ماه غریبستان

وبلاگ شخصی محمد فارسی

ماه غریبستان

وبلاگ شخصی محمد فارسی

برگ اول زندگی

زندگی زیباست.این جمله ای است که همیشه میشنویم.اما آیا واقعا اینگونه است؟زندگی برای من یک روال روزمرگی دارد بدون هیچ اتفاق جدیدی که در آن رخ دهد.از زندگی فقط نفس کشیدنش را یاد گرفته ام.بارها خواستم که تغییر دهم.ولی این زندگی بود که مرا تغییر داد.چه روزهایی در تنهایی خودم ماندم.فکر کردم.به گذشته ام…به اکنون و به آینده ای که نمیدانم چه می شود.وسهم من از این زندگی تنها …بگزارید کمی برایتان بیشتر بگویم.عشق تنها معجزه ای بود که در زندگی من روی داد.ولی برایم نماند.من می خواستم بمانم.ولی ...نمی دانید چقدر زیباست.حتما تا بحال عاشق شده اید. چشم به راه بودن… ضربان قلب بالا…دلشوره…احساس آرامش…دوست داشتن…اینها بهترین لحظات من بودند.حاظرم برای تکرار هر کدام زندگیم را بدهم!اغراق نمی کنم.کاش میشد…و باز هم تکرار این جمله که زندگی زیباست.آیا واقعا زندگی زیباست؟

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:23

زندگی آغاز یک احساس است به گل .به رنگ .به محبت .به تو زندگی رسم رهاییست.زندگی معنی پرواز است زندگی رویاییست دست نیافتنی برای دل تازه جوانی که عاشق شده است. زندگی روح من وتوست زندگی زیباییست زندگی زیباییست............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد